Waka waka

Är ledig från skolan idag, vilket känns jättebra!
Jag har tid att göra alla läxor, rida hästen och sen åka hem till gbg o träffa goa folk innan jag måste till skolan igen.
Jag går på ett hästgymnasium och bor där eftersom att dte ligger väldigt långt ifrån mitt hem.
Men jag ångrar inte en sekund att jag flyttade, vi har så jävla kul här !!
Saknar mina vänner i gbg bara, men har träffat så himla många roliga människor här också.

Men nu ska jag ut och rida hästen, ska rida ut med en vän och rejsa hihi.

puss , glöm inte att kommentera!

Kommentarer
Postat av: danielle

Du måste ringa gumman.

har inga pengar på mobilen...

gustav hälsar hihi



puss & riiiiiing!!!

2010-10-11 @ 12:29:55
Postat av: elin

vilka är det på bilderna?

snygg blogg förresten!

2010-10-11 @ 12:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0