ny blogg!

I den här bloggen kommer jag inte att lägga upp bilder på mig själv där man ser vem jag är. Detta är för att det hände en grej som jag inte vill / har lust att prata om.. !
Men jag heter i alla fall Sadina och jag är 16 år. Jag bodde i NEW YORK - the best city in the world!
Min pappa är därifrån, men min mamma är svensk, så därför flyttade vi till Sverige när jag var tre år.
Men när jag var 10 flyttade vi tillbaka... I år flyttade vi tillbaka till Sverige igen. Men när jag går ut gymnasiet om några år ska jag flytta tillbaka. Jag trivs mycket bättre där!
Det var lite om mig. Hoppas att ni kommer att gilla min blogg!


Kommentarer
Postat av: sofia ahl

hej gumman ,

va snygg bloggen blev! :)

pusss ring mig !

2010-10-11 @ 12:15:44
Postat av: Danielle

oj oj va snygg den blev!

2010-10-11 @ 12:28:16
URL: http://danii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0