hemma oss p nu :*

SENASTE
1. Kompisen du träffade: pojkvännen? :)
2. Personen du pratade i telefon med: S
3. Du fick SMS av: pappi
4. Du kramade: pojkisvännis

IDAG
5. Kläder: svarta tights, stor mysig tröjja :D
6. Bättre än igår: träffa pojkvännen, men igår va ja ju i new york.

IMORGON
7. Är det: tisdag
8. Planer: skola, rida
9. Något tråkigt som händer imorgon: skola


FAVORIT
10. Nummer: inget typ ;)
11. Färg: svart på kläder iaf.
12. Årstid: sommar!!
13. Saknar du någon?: ja.
14. Humör för tillfället?: glad men ledsen (haha wtf)

FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde i morse?: tryckte på snooze knappen på mobilen
16. Vad åt du sist?: lunch
17. Vad irriterar du dig på?: en viss tjej som vill förstöra allt
18. Tror du på distansförållanden?: ja, jag bor ju inte i göteborg som my boy gör (;
19. Vem tänker du på just nu?: älsklingen som står bakom mig. <3
20. Tror du att personen/erna tänker på dig med?: hoppas jaaa :)
21. Vart reste du sist?: new york <3
22. Vad gjorde du igår kväll?: åkte från new york :(
23. Liknar du din mamma eller pappa?: mest min pappa tror ja
24. Ler du ofta?: jaa :D
25. Välj en, kärlek, skönhet, kreativitet?: kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: japp
27. I vems säng sov du i igår natt?: jag sov på ett plan inatt :D
28. Vilken färg har din tröja?: svart


SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: ja.
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: japp
31. Gråter du när du skadar dig?: oftast hehe :)


GLÄDJE
32. Är du en glad person?: ja de trorja :)
33. Vad gör dig glad?: ganska mycket faktiskt
34. Önskar du att du var lyckligare?: ja eller jag vet inte, jag är lycklig nu :))
35. Är lycka överskattat?: nejj
36. Kan musik göra dig glad?: Ja!


KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: ja.
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: japp
39. Har du en flick/pojkvän?: ja <3
40. Är du nöjd med det?: ja
41. Är du kär?: ja


HAT
42. Vem hatar du verkligen?: en
43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: nää :P
44. Är du en mobbare?: neej
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: japp.
46. Har du blivit sviken någon gång?: ja, precis


SKOLAN
47. Gillar du skolan?: nja :)
48. Favoritämne?: nada.
49. Värsta ämne?: matte
50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: jaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0