Felle & Chess.

Har precis ridit Felle (är hemma från skolan idag för att jag kom hem halv 5 imorse)
Han var rädd för exakt allting idag, men han hade nog lite för mycket överskottsenergi.
När jag är i skolan är det min moster som rider han, hon har dock varit sjuk hela veckan, så då har min kusin ridit lite, men hon är bara 10 år och fick därför inte galoppera på honom (han är knäpp) så han var ju inte liiiite övertaggad idag haha..
Jag red mycket på serpentinbågarna och på 20 meters volter, red även ut i slutet och lät honom sträcka ut på galoppsträckan. Var nära på att ramla av för att han bockade så jävla mycket haha.

Innan det red jag Chess! gammeltanten haha ;) gick skitbra och jag saknar verkligen den tiden vi hade!
Men min kusin gör ett jättebra jobb med henne. Dom ska tävla nu i helgen :)

Chal står kvar på skolan där min kompis tar hand om honom. Han ska dock vila idag så jag behöver inte stressa dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0